Author: llobyt
•15:44

           Despre iubire s-a tot scris.De la marii poeţi cu ale lor pene iscusite şi până la degetele anonimilor ca mine ,ce apasă butoane de pe tastatură , iubirea a căpătat diferite forme,culori ori înţelesuri.Ba mai mult unii spun că iubirea e de mai multe feluri sau alţii că iubirea nu moare.Părerile-s împărţite.Fiecare are ideea inspirată din propriul destin.De crezut e faptu' ca logodnica e plină de iubire iar orfanul parcă n-are deloc.Pare logic.

A studia iubirea poţi.Apelezi oricând la prietenii noştrii greci,care chiar au habar despre acest plăcut sentiment şi aflii tot ce îţi doreşte inima ori...mintea.În funcţie de motivaţie şi interes.
   

       Cât despre mine ,eu în situaţia asta sunt cam ca apostolu' ăla necredincios.Nu prea cred în iubirea unora.De exemplu,ca să fiu mai exact,nu cred că omu' care îşi loveşte nevasta a iubito vreodată.
Iară nu cred ca baiatu' ce zice a iubi pe Domnişoara Îndragostită o iubeşte dar între timp mai vizitează şi pe Domnişoara X.Asta nu-i iubire,îi abureală.Că bine o zis bătrânul Ghandi când o zis că baiatul care iubeşte două femei,nu iubeşte.Pentru mine si pentru prietenul meu menţionat mai sus treaba asta e limpede dar păcat de unu si de altu' care se prostesc deageaba.Şi poate mai păţesc si ce-o păţit Ion a lu' Rebreanu,că şi ală aşa sărăntoc cum era nu i-o ajuns trupu' lu Ana,o mai umblat si după muierea lu altu'.Doamne feri!

Saaaauuu,că tot suntem la subiectul ăsta,nu pot pricepe cum în decursul a 3 luni să săruţi trei guri şi la toate să le zici că ştiii,draga mea,eu pe tine chiar te iubesc...
Hai seriossss acum.Nu pot pricepe.Lecţia asta nu-mi intră în cap,aşa că,Domn profesor,vă rog treceţi-mă absent.Să fie ca şi cum n-aş fi fost.

Da' oare de ce boală suferă societatea asta?O fi grav sau îi ceva trecător?Să sperăm ca nu moare speranţa şi ţara îşi revine.

Ori iubeşti ori urăşti.Ori îi foc ori îi apă.Că amândouă nu se poate.Daca amesteci alb cu negru iasă gri.Iar gri e gri,nu-i alb.Sper că pe asta ai prinso că văd ca eşti tot în urmă.

      Acuma în încheiere te rog să mă ierţi că am îndrăznit să insinuez că eşti fals.Că ai un ambalaj colorat,arată bine darrrr în interior eşti putred...Dar nu te întrista.În cazul de faţă există salvare.Sună la 112 şi spunele să vină să te ajute,că io acum mă culc.Noapte bună să fie la tătă lumea.

|
This entry was posted on 15:44 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

On 9 mai 2014 la 11:55 , Lavinia Dance spunea...

Ai dreptate, astfel de comportamente nu arata iubirea, iubirea adevarata este ilustrata in Corinteni, din pacate in ziua de azi, nu stiu cati stiu sa iubeasca asa cum trebuie...

 
On 30 iunie 2019 la 15:16 , Allison Howarts spunea...

Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă care să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
1) vrăji vrăji
2) vrăji pierdute
3) Vrăjile divorțului
4) Vrăjile căsătoriei
5) Vraja de legare.
6) vrăji de rupere
7) Înlăturați un iubit trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
9) doresc să-ți satisfacă iubitul
Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
ogagakunta@gmail.com