Author: llobyt
•07:56
Te duci,usor de unde ai venit
Alergi si cazi cu sufletul mahnit
Ridica-te poetule,nu sta
Caci astazi este ziua ta.

Ai alergat destul printre natangi
Te-ai increzut destul in umbre vii
Acum ti-a mai ramas sa zaci
Printre mormintele pustii sa taci.

Nu te uita in urma c-ai lasat
Atatea strofe,ce parca le-ai pictat
Tu ai trecut dar ele vor ramane
Pe-a tale amintiri stapane.

Ramai,ramai cu bine
Oh, dragule poet
Ce din cuvinte ti-ai zidit
Al inimii nemarginit portret.
|
This entry was posted on 07:56 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comentarii:

On 9 noiembrie 2010 la 08:41 , Lavinia Dance spunea...

ce frumoase sunt versurile, cel mai mult imi plac cuvintele :"Atatea strofe,ce parca le-ai pictat
Tu ai trecut dar ele vor ramane"

 
On 9 noiembrie 2010 la 08:48 , Lavinia Dance spunea...

imi place blogul tau, am sa mai trec pe aici:) am lasat un com si la chestia aia cu leapsa:D, ei bine le vezi tu:) iti ziceam asta pentru ca eu nu prea ma uit la com-urile de la postarile mai vechi si nah:D

 
On 9 noiembrie 2010 la 09:01 , llobyt spunea...

mersi fain ,lavi.te mai asptept pe aici