Author: llobyt
•03:16
    Cotrobaind zilele trecute prin cufarul cu amintiri am gasit cateva poze facute acum cativa ani.Am ramas pur si simplu blocat...atatea ganduri mi-au venit  in minte.Am derulat filmul vietii inapoe,si timp de zece minute am ramas nemiscat.Imi amintisem de zilele frumoase care le petreceam cu prietenii mei,imi amintisem si de zilele mai putin bune cand ploua in sufletul meu si ploaia lasa urme in inima mea.Urme ce se vindecau prea repede.Eram un copil,nu stiam ce o sa ma astepte in viitor.Tinta mea era sa traiesc,dar traiam in ceata.Si indiferent de asta...era frumos.Amintiree,esti atat de frumosa,dar tanjesc in mine fiindca drumul spre tine e blocat.Maine am sa ma gandesc la ziua de azi si am sa o cataloghez ca amintire.Azi ma gandesc la trecutul meu,si spun ca a fost frumos.In inima mea lucrurile rele nu prea au valoare si le uit .

Fiecare are simbolurile lui.
Pe aici ,pe acolo am zambit naturii!
Pamant strain...dar indragit!

Urcand am invatat sa cresc.



|
This entry was posted on 03:16 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

10 comentarii:

On 13 noiembrie 2010 la 03:44 , Lavinia Dance spunea...

e frumos atunci cand viata ta e plina de momente frumoase.Ele ramana colo insa tu tot mergi inainte calatorind impreuna cu timpul. Si in curand si ziua de maine va deveni o amintire, insa din toate acest amintiri ramne doar ceea ce faci pentru El.Frumos scris:) GBY

 
On 13 noiembrie 2010 la 03:45 , Lavinia Dance spunea...

P.S uneori lucrurile simple valoreaza mai mult decat cele impopotonate asa ca, chiar daca blogul tau e simplu poate transmite mai mult decat al meu :) ;)

 
On 13 noiembrie 2010 la 09:53 , Georgi Cernat spunea...

imi place ce scrii ..
ma bucur ca avem si subiecte comune:)
interesant blog.
Domnul sa te binecuvinteze si sa te ajute sa scrii cat mai multe folositoare altora!

 
On 16 noiembrie 2010 la 10:19 , Unknown spunea...

Amintirile vor ramane mereu vii in sufletul nostru:)
O seara frumoasa sa ai in continuare:)>:d<

 
On 20 noiembrie 2010 la 07:44 , Lavinia Dance spunea...

thanx for :) aveam nevoie sincer!:)

 
On 21 noiembrie 2010 la 11:26 , Lavinia Dance spunea...

ce ai pe suflet? de dce sa taci, orice ar fi imi poto spune, astept offline cu ce vrei sa-mi zici:D

 
On 21 noiembrie 2010 la 12:54 , Gelu Vlasin spunea...

fara-valori-suntem-sortiti-uitarii

 
On 28 noiembrie 2010 la 04:55 , raluca spunea...

:D frumos:X:X:X aveam nevoie:D

 
On 2 decembrie 2010 la 12:11 , Anonim spunea...

oo llobty:>:>
ti-am lasar un comm:P

 
On 2 decembrie 2010 la 12:16 , Anonim spunea...

lasat * pardon..:P
sti de la cn da?..
sa ma asigur ca sti ...by LU<